Microsoft Surface 3 WiFi 4GB ram, 128GB opslag, Win 10 Aluminium Review

Axje 24 februari 2016, 91 views

Microsoft Surface 3 WiFi 4GB ram, 128GB opslag, Win 10 Aluminium

Tot op heden ben ik erg tevreden met deze tablet. Het is goede vervanger van mijn laptop.

Pluspunten

• Win 10
  • Snelheid
  • scherm

Minpunten

• prijs

Ik heb de Microsoft Surface tablet inclusief toetsenbord nu enkele weken en ben best wel tevreden over de tablet. Ik heb de tablet aangeschaft om te kijken of deze op termijn de laptop kan vervangen.

Ik moet zeggen de tablet komt aardig in de buurt als een volwaardige vervanger. Het scherm werkt goed, de installatie van een volwaardige Win 10 geeft je de mogelijkheid om gewoon alle software te gebruiken die je normaal ook installeert op een normale laptop. Het toetsenbord maakt in een handomdraai van je tablet een volwaardige laptop maar je kunt ook gewoon lekker op de bank zitten en zonder dock een spelletje spelen of gewoon wat browsen.

Qua specs is hij natuurlijk minder dan de Pro. Maar ik moet zeggen waar voor ik een tablet gebruik voldoet hij uitstekend. Is het gewoon een rappe tablet met voldoende ruimte. Ook qua prestaties voor het wat zwaardere werk komt de tablet aardig mee maar merk je toch dat je soms terug verlangt naar een volwaardig toetsenbord en volledige rekenkracht.

Al met al is een fijne tablet die zeker een aantal voordelen heeft op de concurrentie (lees: Ipad) door de installatie van Win 10 alleen de prijs is toch wel echt aan de hoge kant. Op termijn denk ik zelf dat het toetsenbord ook tekort schiet. Tenminste als je veel moet typen.

Heb jij ook een Microsoft Surface 3 WiFi 4GB ram, 128GB opslag, Win 10 Aluminium?