Huawei Ascend G7 Zwart

Specificaties 5,5" • 1280x720 (HD) • 16GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Huawei Ascend G7 Zwart Review

hansverwijs1.0Newbie 24 februari 2016, laatste update op 24 februari 2016, 255 views

Huawei Ascend G7 Zwart

Goede telefoon voor een redelijke prijs. Zie uitgebreide toelichting voor verder uitleg.

Pluspunten

• Batterijduur (2 dagen)
  • Scherm (zie uitleg)
  • Snelheid processor
  • Goede kwaliteit camera (13mp)
  • Relatief lage prijs voor product

Minpunten

• Te groot om met één te hand te kunnen bedienen
  • Draagt niet makkelijk in je broekzak door groot formaat

Ik heb de Huawei Acend G7 nu anderhalve week. Wat mij zeer bevalt is de lange accuduur. Ik maak over de dag geregeld gebruik van Whatsapp, internetbrowser (via wifi) en luister muziek. Ondanks dat kan ik twee volle dagen doen met een opgeladen accu. Daarnaast ben ik tevreden over de kwaliteit van het scherm. De helderheid past zich automatisch aan de lichtomstandigheid aan. Ook reageert het scherm accuraat bij aanraking. Ook over de camera ben ik zeer te spreken. De camera maakt duidelijk foto's dankzij de 13 megapixel camera. Enig minpuntje is dat de telefoon eigenlijk te groot is om hem in je broekzak te dragen. Ook heb je eigenlijk altijd twee handen nodig om hem fatsoenlijk te kunnen bedienen. Voor mij geen probleem, maar wellicht wel voor anderen. Voor deze telefoon heb ik 240 euro betaald, wat ik een zeer redelijke prijs vind voor deze kwaliteit. Mits de prestaties op de lange termijn niet te veel afnemen uiteraard. Al met al zou ik deze telefoon dus aanbevelen.

Heb jij ook een Huawei Ascend G7 Zwart?

Ik begrijp die minpunten niet; dat weet je toch als je het ding koopt?
@Sanction: zoals ik in mijn toelichting al aangaf: 'voor mij geen probleem, maar wellicht wel voor anderen.' Met andere woorden: ben je vaak in een situatie waarin je je telefoon met 1 hand wilt bedienen (op de fiets) of dat je genoodzaakt bent je telefoon in je broekzak te dragen, dan kan dit minder comfortabel zijn. Vergeef me het dat ik vanuit het perspectief van de potentiële koper heb gedacht.
Is het niet eerder een minpunt dat het scherm 1280*720 is op 5,5"? Verwacht je op dat formaat niet eerder full HD?
@Raznov: wellicht zul je verschil zien met een telefoon van hetzelfde formaat waarbij het scherm wel full HD is. Voor mij is 1280*720 genoeg, omdat alles voldoende scherp wordt weergegeven. Ik denk dat je het verschil pas gaat merken als je een groter, tweede scherm ernaast gebruikt.

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite