Apple iPad Air 2 Wi-Fi 16GB Goud

Apple iPad Air 2 Wi-Fi 16GB Goud Review

VW-Arjan 22 februari 2016, 647 views

Apple iPad Air 2 Wi-Fi 16GB Goud

Ipad 2 was aan vervanging toe. De keuze is gevallen op de Air 2. Met zn retina scherm en verbeterde processor een aangename upgrade.

Pluspunten

• dun
  • snel
  • mooi (retina) scherm

Minpunten

• prijzig

De inmiddels 5 jaar oude ipad 2 werd echt tergend traag. Met de officiele iOS releases was het al helemaal geen doen meer zodat ik genoodzaakt de BETA's er op installeerde. Op die manier was er nog enigszins mee te werken.

Affijn, op naar een vervanger. Dat is na wat wikken en wegen toch de iPad Air 2 geworden. Net iets betere features dan de "gewone" air. En met wat zoeken op internet (bedankt Tweakers Pricewatch) is het prijsverschil te verwaarlozen.

Aangezien ik lokaal niets tot vrij weinig opsla volstaat de instap 16GB versie prima.
Coolblue had de iPad's in de aanbieding en het gouden exemplaar was nog eens een hele euro goedkoper. Aangezien ik hem toch direct in een volledige hoes stop maakte de kleur niet uit en die cheeseburger bij de mac toch meegepakt :)
We blijven toch nederlanders he.

Apparaat bevalt prima, direct bij ingebruik name valt al op dat deze vele malen sneller is dan de iPad 2 die hij moest vervangen. De accus gaat ook lekker lang mee en we kunnen weer lekker onbezorgd op de bank internetten. Dat is toch primair waar het apparaat voor dient.

Voor de prijs (448 in mijn geval) zijn alternatieven genoeg te krijgen, maar geen enkele tablet heb ik tot nog toe zo fijn vinden werken als een ipad. En dat komt toch echt door het zeer gebruiksvriendelijke iOS van Apple.

Heb jij ook een Apple iPad Air 2 Wi-Fi 16GB Goud?

Vraag & Aanbod

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.