Specificaties 25" @ 2560x1440 (IPS, 6ms) - Bekijk alle specificaties

Dell Ultrasharp U2515H Zilver, Zwart Review

Bart R 21 februari 2016, laatste update op 21 februari 2016, 582 views

Dell Ultrasharp U2515H Zilver, Zwart

Het kostte een paar bomen maar het scherm zat uitstekend verpakt in karton. Knoppen niet heel praktisch maar wel mooi weggewerkt. Uiterlijk behuizing, voet en scherm is zeer mooi. Wanneer het scherm uit staat lijkt het net alsof de monitor géén rand heeft. Het scherm gaat aan binnen een seconde.

Pluspunten

• Afstelbaarheid monitor
  • Ontwerp behuizing & dunne rand
  • 5 USB-in & 2 HDMI-in
  • Helderheid & kleurweergave

Minpunten

• Geen HDMI kabel meegeleverd
  • Touch knoppen

Voor vragen of verzoekjes kun je reageren op mijn recensie.

Knoppen - In een van mijn afbeeldingen zijn de knoppen te zien waar de meeste recensies over klagen. De touch-knop om het scherm in te schakelen reageert prima wanneer je de duim er als een vingerprintscanner overheen beweegt. Een enkele tik wordt niet altijd geregistreerd. De stippen moeten precies worden aangeraakt om in het menu te werken. De belangrijkste instellingen zijn ook via de geleverde software te bereiken. Ik had liever fysieke knoppen gehad maar ze werken en er is waarschijnlijk een design keuze genomen.

Resolutie - Om de maximale resolutie te benutten moest ik wijzigingen maken in mijn gpu software. Ik kan met mijn laptop enkel op 55Hz werken door mijn Intel HD graphics kaart.

Afstelbaarheid - Het scherm kan op bijzonder veel manieren worden afgesteld. Op de rest van de foto's is te zien hoe het scherm kantelt, hoe het scherm kiept, om zijn as draait en in hoogte te verstellen. Het is géén goedkoop systeem dat het scherm amper vrijheid geeft of breekbaar aanvoelt. De meeste handelingen zijn zelfs met één hand te doen. De voet is bijzonder stabiel en de rotaties zijn handig om kabels aan- of af te sluiten.

Heb jij ook een Dell Ultrasharp U2515H Zilver, Zwart?