Specificaties 4,5" display, 4G-support, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Samsung Galaxy A3 Zwart Review

asten2000 19 februari 2016, 730 views

Samsung Galaxy A3 Zwart

erg snel en prijs is niet te duur slecht touchscreen doordat hij aanraking laat zien terwijl je niks doet helderheid is niet fijn in te stellen doordat het scherm knippert camera scherp stellen kost veel tijd

Pluspunten

• accu duur
  • formaat
  • snelheid

Minpunten

• touchscreen is waardeloos
  • accu slijt snel
  • scherm gaat na lang gebruik roodknipperen

de prijs is voor wat je krijgt goed niet te duur maar op lange termijn kan je dat niet zeggen.
het is een prima telefoon maar met wat mankementen zoals dat het scherm bij mij op de laagste helderheid voor de helft rood, groen of grijs knippert erg storend,
en als je de helderheid hoger zet gaat hij snel leeg.

de camera scherpstellen kost best veel tijd.

het touchscreen laat aanrakingen zien die je niet doet en dat maakt het met typen van een bericht veel tijd kosten door hem te vergrendelen en weer te ontgrendelen.

het is een mooie dunne en snelle telefoon en als hij de mankementen niet had zou ik hem weer kopen.

Heb jij ook een Samsung Galaxy A3 Zwart?

misschien toch handig om je exemplaar op te sturen naar Samsung, dit zijn gebreken welke dit toestel niet mag hebben.
Ik deel mezelf in de mening van asten2000.

Heb net hetzelfde voor als hem, persoonlijk vind ik dit geen aanrader...