Specificaties 5,1" display, 4G-support, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Samsung Galaxy S5 Active Titanium Review

HanswillikNewbie 19 februari 2016, 261 views

Samsung Galaxy S5 Active Titanium

Een echte aanrader als je een modern toestel zoekt die wel tegen een stootje kan.

Pluspunten

• Oerdegelijk
  • Echte knoppen
  • Onderwater filmen

Minpunten

• Wazige active zone
  • Runtastic pedometer werkt niet
  • Bij val niet meer waterdicht.

Ik heb deze telefoon nu bijna een jaar en hij is nog heel. Dat is bijzonder voor mij. Hij heeft al wat vallen doorstaan en ik heb er op vakantie mee onder water gefilmd. Het scherm heeft nog geen krasje terwijl de telefoon vaak met mijn sleutelbos in de zelfde zak zit.
Hij is nog steeds snel. De accu gaat makkelijk een dag mee terwijl ik hem intensief gebruik en wifi, gps en bluetooth aan heb.Werkt goed samen met mijn fitbit stappenteller. Bluetooth werkt goed samen met mijn Pioneer autoradio en carkit. Jammer dat de active zone voor mij geen toevoeging was. Mijn fitbit werkt met een eigen app en die kreeg ik niet goed gekoppeld aan google fit. Verder werkte de pedometer van Runtastic niet meer. Misschien is de telefoon wat lomper en zwaarder maar ik vind dat juist prettig. Hij voelt stevig aan en kan ook tegen een stootje.
Als hij valt wil nog wel eens het achterklepje er af vallen en wat dus als hij in de buurt van water valt???? Het blijft dus oppassen.
Conclusie: Een fijn en modern toetel die degelijk en waterdicht is.

Heb jij ook een Samsung Galaxy S5 Active Titanium?