MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G Review

jandeman023 17 februari 2016, laatste update op 17 februari 2016, 1.028 views

MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G

Erg goede kaart met een mooi uiterlijk die zeker aan te raden is.

Pluspunten

• uiterlijk
  • prijs/kwaliteit
  • prestaties

Minpunten

• witte ledje boven op

Drivers en compatibiliteit Score: 3
Deze kaart heb ik gekocht vooral om het uiterlijk omdat ik dit erg belangrijk vind voor mijn pc. Met deze kaart speel ik nagenoeg alle games op ultra settings met een goede fps. De prijs is gewoon prima voor de prestaties die je er voor krijgt. Alleen het witte ledje aan de bovenzijde van de kaart irriteert me wel een beetje omdat mijn hele PC rood en zwart is vind ik het tegenvallen dat je het ledje niet uit kan zetten. De koeling van deze kaart is echt zeer goed. Tijdens zware games word de kaart echt niet boven de 70 graden uit!

Heb jij ook een MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G?

Meer advertenties

Led kun je uitzetten middels MSI app ;)
Of anders gewoon stekkertje eruit trekken.
Bedankt, ik heb meteen het programmaatje gedownload en het ledje uitgezet. Thanks!
Bedankt, ja klopt doe ik echt altijd fout, moet ik echt een keer op gaan letten |:( ik heb het meteen veranderd.
Mijn = me (in "bovenzijde van de kaart irriteert mijn wel").
Hahahaaa nice, meteen weer even veranderd. Even Crtl-F, op "me" zoeken en alles veranderen naar "mijn" is dus niet een goede taktiek :P
Was niet om de taalnazi uit te hangen maar vond het gewoon grappig omdat het precies het omgekeerde was t.o.v.de opmerking van BvZwolle. :+

[Reactie gewijzigd door Repel Steel op 17 februari 2016 20:40]

Op dit moment heb ik nog een i7 2600k en 8 gb ram ( upgrade incoming ) Zou ik ook mijn 2600k moeten veranderen om het volle uit deze kaart te halen?