Bowers & Wilkins P3 (Wit, Zilver)

Specificaties On-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Bowers & Wilkins P3 (Wit, Zilver) Review

mravensbergen 17 februari 2016, laatste update op 18 oktober 2016, 144 views

Bowers & Wilkins P3 (Wit, Zilver)

Lichtgewicht draagcomfort, maar High-End geluid. Zoals je dat verwacht van B&W. Deze on-ear koptelefoon is prima voor onderweg in niet al te rumoerige ruimtes. Hij draagt licht en er zit een mooi geluid in. Fijne bas, maar wel neutraler dan b.v. Beats of JBL.

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Mooie afwerking
  • High-end geluid
  • Nette opberg case voor onderweg

Minpunten

• mogelijk wat kwetsbaar vanwege licht gewicht
  • prijsverschil witte en zwarte versie

De B&W P3 heeft een subtiel geluid waarbij je alle detail goed blijft horen. Het luistert heel erg prettig ook nog naar langere tijd achter elkaar luisteren. Omdat het een on-ear model is, blijf je wel altijd iets horen van de omgeving. Nu gebruik ik de P3 veel in de trein. Ik heb geen last van het rumoer om mij heen en mensen naast me hebben nauwelijks last van weglekkend geluid.

De P3 draagt erg licht en comfortabel. De oorkussens vormen zich na verloop van tijd naar je oren, zodat ze perfect zitten. De P3 is makkelijk op te vouwen en op te bergen in de bijgeleverde opbergdoos. Deze opbergdoos is van hard materiaal zodat de koptelefoon goed beschermd is.

Naast de P3 heb ik ook een over-ear, maar de P3 gebruik ik liever. Het geluid is prettiger met meer detail en het draagcomfort is wel 10x beter.

Een beetje opmerkelijk vond ik het prijsverschil tussen de witte en zwarte variant, namelijk 100 EUR. Momenteel zie ik de prijzen wel weer dichter bij elkaar komen.

Voor mij een echte aanrader, zo goed zelfs dat mijn vrouw precies dezelfde heeft en ook zeer tevreden is.

Heb jij ook een Bowers & Wilkins P3 (Wit, Zilver)?