Luvion Essential Review

Kaasplank 16 februari 2016, laatste update op 4 december 2017, 20 views

Luvion Essential (Product gekocht)

We hebben de luvion nu al een tijdje in gebruik maar hij begint steeds slechter te werken. Slecht bereik, slechte bouwkwaliteit, slecht scherm. Zonde van het geld.

Pluspunten

• slaapmuziekjes

Minpunten

• slechte bouwkwaliteit
  • slecht beeld
  • kort bereik
  • implementatie extra camera's waardeloos

Kwaliteit Score: 2

Slecht bereik, slechte bouwkwaliteit, slecht scherm. Zonde van het geld.

toevoeging december 2017:
Inmiddels al toe aan de 2e ontvanger. 2e kind op komst dus een 2e camera aangeschaft. Helaas werkt het automatisch uitschakelen van het scherm niet meer zodra je een 2e camera toevoegd. De enige optie om beide camera's tegelijk te gebruiken is door het scherm te laten schakelen tussen beide camera's. Dit gaan vanzelf ca. elke 8 seconden. Het scherm reageert dus niet meer op geluiden uit de kinderkamers en ook tijdens geluid schakelt hij vanzelf naar de andere camera.

Had ik dit geweten dan had ik niet gekozen voor deze set.

Heb jij ook een Luvion Essential?