Nokia E51 Zwart Review

Remko Pooters 3 juli 2009, laatste update op 3 juli 2009, 317 views

Nokia E51 Zwart

Pluspunten

• Batterijdur
  • Design(plat)
  • Functies
  • Wlan bellen over voip

Minpunten

• Sommige dingen te ver weg in het menu
  • Prijs(valt over te twisten!)

Sinds de kerst van 2008 ben ik in bezit van een nokia E51 silver, en daarna zwart.(de silver was in de wasmachine geweest, kon hij niet tegen)

De nokia E51 is een goede smartphone, voor mij goed ingebruik, al zitten sommige dingen ver weg gestopt in het menu. Naar even zoeken, vindt je het wel, maar dat is wel een minpuntje.

Ik gebruik hem zakelijk, waar inderdaad de hele E-serie voor gebruikt wordt(althans, dat kan)
Ik synchroniseer met de noikia software, via bluetooth. Dit gaat perfect, en zonder horten of stoten. dit is ook makkelijk in te stellen.

De camera is inderdaad wat minder van kwaliteit, maar opzich voor een simepel foto goed te doen. Als je echt goede foto's wil hebben, maak je ze toch met een fototoestel ipv je telefoon.

Je kunt met de nokia E51 ook voip bellen via draadloos netwerk.. Dat is fijn, want bij ons op de zaak doen we niet anders.

Ook kun je er dus mee op het wlan, maar internetten zie ik me er niet mee doen. Dan zou ik echt naar iets anders kijken.

De prijs waar ik het toestel voor kocht is 200 euro. He kan natuurlijk wat goedkoper, maar opzich valt het, vind ik, als je kijkt naar andere smartphones wel mee... Zo heb ik bv ook de htc touch, en die was voorheen een stuk duurder in aanschaf(los toestel)

Heb nog niet meegemaakt dat de telefoon uitvalt of rare dingen vertoont.
Tevens gebruik ik de telefoon in me auto met een bluetooth carkit, ook zonder problemen.

Fijn aan de E51 is dat hij zo plat is... en niet zo zwaar is.. Ik heb wel is dat ik hem in me broekzak heb, en hem niet eens voel.
De accu gaat bij mij ook erg lang mee.... ik doe er vrij veel mee, en mijn batterij kan ik zeker 1 voole week gebruiken(dag en nacht aan)

Al met al, ben ik super tevreden met deze telefoon...

Heb jij ook een Nokia E51 Zwart?