Samsung Galaxy J5 Zwart Review

NicoKoesveldNewbie 15 februari 2016, 1.888 views

Samsung Galaxy J5 Zwart

Waardeloos toestel, camerafout geconstateerd, Samsungdealer, lokale phonehouse, konden niets doen. Retour naar de Media Markt. 2e toestel weer dezelfde fout.

Pluspunten

• Snel toestel

Minpunten

• Camerafout

Samsungdealer kon niets doen, advies retour. Media Markt Ede, wilde de mevrouw aan de servicebalie eerst toestel niet aannemen, want deze deed het prima zei ze. Net thuis gereset en dan doet deze het een uurtje voor de fout weerkomt, mevrouw. Op mijn vraag of zij dan de deskundige was om dat ze beoordelen, erkende ze van niet en las mijn brief met ervaringen nogmaals door. Zuchtend nam ze het toestel in. Samsung erkende de fout en gaf een nieuwe, en ja hoor, binnen een uur dezelfde camerafout. Retour dus weer.

Ik kan niet beoordelen of het aan het toestel ligt of aan de software android. Wel weet ik dat ik baal.

Heb jij ook een Samsung Galaxy J5 Zwart?

Kan je de "camera fout" beschrijven?
Zodra je normale social media apps hebt geinstalleerd, zoals whatsapp en daar de camera op gebruikt gaat de camera app het niet meer doen. Er komt camerafout' te staan waar je alleen maar oke op kan antwoorden. Hardcore resetten met Samsung helpt niet, software erop en eraf ook niet. Het probleem komt dus bij de apps kijken, maar in principe moet een telefoon met apps gewoon op de normale manier naar behoren werken.
Bij mij helpte het om de batterij er opnieuw in te stoppen misschien een idee :)