Specificaties 10,1" (1024x600), 250GB - Bekijk alle specificaties

Acer Aspire One Pro 531H-06K 250GB Review

militair90 2 juli 2009, laatste update op 2 juli 2009, 1.395 views

Acer Aspire One Pro 531H-06K 250GB

Pluspunten

• groote harde schijf (250 gb)
  • mooi scherm
  • laag energie verbruik
  • mooi design
  • veel geheugen voor een netbook (2gb)
  • bluetooth optie

Minpunten

• klein toetsenbord (hoort bij groote netbook, wist ik van tevoren)

heb hem net gisteren gekocht bij de computerzaak bij mij in het dorp, was daar iets duurder dan de webshop's, maar als er iets mee is kan ik er direct mee heen. de prijs scheelde 2 tientje's dus dat valt mee.
de netbook ziet er van de buitenkant erg mooi uit, niet van dat materiaal waar je alle vingerafdrukken op ziet en dat je bezig houd met schoonmaken. de prestaties zijn zeer goed, je kan de basis dingen er mee doen. zoals internetten, mailen en muziek luisteren. ik heb ook battlefield heroes erop gedraaid, op zijn allerlaagste setting's draait hij gewoon. maar hiervoor is hij natuurlijk niet gemaakt. de accu is erg goed te noemen, die gaat makkelijk 8 uur mee zonder intensiev gebruik van de netbook. en opladen duurt ook niet lang.

ik heb hem net binnen er volgt nog een latere review als ik hem iets uitgebreider getest heb.

Heb jij ook een Acer Aspire One Pro 531H-06K 250GB?

Leuk Netbook. Qua prestaties vergelijkbaar met Asus 1000h.
Voordelen: t.o.v. Asus 1000h, gewicht, afmetingen, betere accuduur, prijs.
Nadelen: t.o.v. Asus 1000h, geheugenuitbreiding: bij Acer netbooks, moet gehele apparaat opengeschroefd worden, toetsenbord etc., om intern geheugen uit te breiden naar 2gb, zit onder moeder bord.
Bij Asus onderkant, klepje openschroeven (1 minuut) en geheugen is vervangen.
De Asus is degelijker afgewerkt qua scharnierconstructie.
deze netbook heeft standaard al 2 gb geheugen en ik denk niet dat ik dat nog verder wil uitbreiden