Specificaties 40" Full HD 3D LCD TV met 1 tuner - Bekijk alle specificaties

Samsung UE40H6240AW Zwart Review

rrobinson41 9 februari 2016, 556 views

Samsung UE40H6240AW Zwart

Prachtige 3d-tv met veel smart apps en geweldig beeld en makkelijk bedienbaar.

Pluspunten

• mooie 3d weergave
  • mooi beeld
  • veel smart apps oa netflix

Minpunten

• geen 3d brillen meegeleverd

Ik heb deze tv pas een week in huis, maar al ruim getest en ben bijzonder tevreden. Ik heb al langer ervaring met een vergelijkbaar model tv van samsung van een jaar eerder. (ook tevreden). maar deze tv heeft:
*Mooie 3d weergave
*best in orde geluidsweergave
*Prima beeld weergave
*makkelijk en snel eerste keer instellen
*Makkelijke menu instellingen
*prima kwaliteit product
*veel ingebouwde smart tv apps zoals npo gemist, rtl-xl en netflix
*prima multimedia weergave, usb-weergave, dlna streaming, na plaatsing van een ci+ cam module ook op usb-device opnemen van digitale tv-programmas.

De enige twee minpuntjes bij deze tv vind ik:
-Geen 3d-brillen meegeleverd. Die moet je los kopen als je van 3d weergave wilt genieten. [modellen samsung ssg-5100 (op batterij) en ssg-3570CR op accu, oplaadbaar]
-de 3d-functie zit wat weggestopt achter een submenu op afstandsbediening of het grote menu.

Ben zeer tevreden over deze televisie.

Heb jij ook een Samsung UE40H6240AW Zwart?

Dank voor je review! Ik overweeg deze TV te kopen in de 50 inch variant. Kan je me vertellen of Tizen versie 2 ook op jouw TV beschikbaar is gekomen? Die werd ge´ntroduceerd met de 2016 (K serie) TV's maar het is me wat onduidelijk of de J serie van 2015 deze update ook heeft gekregen.