Canon Ixus 40 Review

MoNo_eGoNewbie 5 september 2005, 255 views

Canon Ixus 40

Pluspunten

• Klein.
  • Groot display.
  • Mooie foto's en video's

Minpunten

• usb is traag.
  • camera moet aan staan om foto's te versturen naar pc .
  • Geen tasje bij geleverd.
  • te klein sd kaartje voor een 4mp camera.

Uitbreidbaarheid Score: 3
Batterijduur Score: 4
Snelheid en automatiek Score: 5
Ik heb de camera nu 2 maanden en hij bevalt me super.

Je kan er mooie scherpe foto's mee maken van zowel dichtbij als veraf.

Soms laat aleen de autofocus je in de steek , maar gelukkig wordt je daar dan dmv signalen op geatendeert.

De video functie is ook uitermate goed voor dit formaat camera.

Waar ik persoonlijk blij mee ben is dat canon bij een simpele sd kaart is gebleven dit pas qwa prijs goed bij de camera.

Het formaat van de camera is soms lastig , wil je even snel een foto maken sta je met je pakkie peuken voor je neus :-)

Verders had er ind e doos wel iets meer gemogen ik mis bv een tasje en een iets groter sd kaartje .

Na mijn vacantie update ik met wat meer ervaringen.

Heb jij ook een Canon Ixus 40?