LG Magna Zwart Review

Daniel V 8 februari 2016, laatste update op 9 februari 2016, 238 views

LG Magna Zwart

een goede telefoon voor een lage prijs (zie uitgebreide review voor meer informatie)

Pluspunten

• groot scherm
  • scherpe camera
  • snelle reactie
  • knoppen aan de achterkant
  • android lollipop

Minpunten

• soms problemen met de wifi
  • knoppen aan de achterkant moet je van houden

De telefoon is erg groot maar door de curve past deze goed in mijn kleine hand (ik ben 13). De telefoon is snel en heeft een scherpe camera. De selfi camera heeft een paar leuke functies: zo kun je zorgen dat er een witte rand om het beeld komt zodat je een soort flits hebt (zie foto). De knoppen aan de achterkant zijn even wennen maar werken daarnaa heel goed.
Ik heb soms wel last van wifi verbinding die het niet heel goed doet maar dan moet je gewoon de wifi uitschakelen en weer inschakelen en dan doet hij het weer normaal.

Kortom een prima telefoon voor een lage prijs!

Heb jij ook een LG Magna Zwart?

Altijd leuk om een review te lezen van een telefoon wat geen mid-ranger of top segment is. Let wel op je gebruik van leestekens, spelling en hoofdletters.