Specificaties Stereo Bluetoothspeaker met oplaadbare accu - Bekijk alle specificaties

Denon DSB100 Envaya Mini Zwart Review

Benman 6 februari 2016, laatste update op 15 september 2016, 169 views

Denon DSB100 Envaya Mini Zwart

Net ontvangen en ik moet zeggen dat het apparaat proportioneel erg goed geluid geeft. Wat me opvalt is dat bij het vol open zetten van het volume de bas op den duur iets achterblijft in volume zodat deze geen vervorming geeft. Goed geregeld zeg ik dan.

Pluspunten

• Goede proportioneel geluid
  • Mooie vormgeving
  • Kan platliggen/rechtop staan

Minpunten

• Geen aansluiting om telefoon te laden
  • Veel voorkomend euvel: NIET meer laden en dus kaduuk.

Mid- en hoogweergave Score: 4
Basweergave Score: 4
Muziekweergave Score: 4
Achteraf moet ik mijn eerste beoordeling behoorlijk wijzigen. In juni 2016 heb ik via RMA een nieuwe Envaya mogen ontvangen omdat de oude niet meer wilde laden. Nu echter twee en een halve maand later heeft de nieuwe hetzelfde euvel. De Envaya werkt niet meer en wil ook niet meer laden. Surfen op internet leert me dat het een veel voorkomend euvel is met deze apparaten.
Ondanks dat de Envaya een goed geluid geeft en voor een leuke prijs te koop is, nu echter voor mij dus GEEN Envaya meer, op naar BOSE.

Heb jij ook een Denon DSB100 Envaya Mini Zwart?

Ik weet dat het al een tijdje geleden is dat je deze review hebt geschreven, maar je ging van Denon naar Bose? Kijk je niet eens naar Philips en JBL? :? JBL levert echt goede kwaliteit voor ongeveer dezelfde prijs van de Envaya Mini hoor!
Nee, ik had er schoon genoeg van. Enkele van mijn vrienden hadden al een Bose en die waren daar zeer content mee. Ik wilde gewoon z.s.m. een betrouwbaar apparaat. Van Philips ben ik sowieso geen fan. JBL was een optie geweest.
Nee klopt, ik kan erin meekomen! Philips staat qua speakers niet echt goed bekend, kunnen vaak niet tegen een stootje en vrij onbetrouwbaar. Bose is wel goed, maar dan zit je wel in een hoger budget!