Specificaties 27" @ 1920x1080 (AH-IPS, 5ms) - Bekijk alle specificaties

LG 27MP37VQ-B Zwart Review

guyver3636 6 februari 2016, laatste update op 6 februari 2016, 280 views

LG 27MP37VQ-B Zwart

LG 27MP37VQ-B gekocht

Pluspunten

• mooi beeld
  • goede knop bediening

Minpunten

• te weinig resolutie
  • glimende voet

dit is mijn eerste korte review, ik had een lg 22 inch dus
ik wilde weer eens wat anders ik heb ook e
gekeken naar de Dell Ultrasharp U2515H meer resolutie maar kleiner scherm en niet te vergeten 140 euro duurder ik ben goed tevreden over dit ips scherm mooie kleuren enige klein min punt is mischien de glimmende voet maar dat is persoonlijk. wat ik een klein pluspunt vind als ik de pc uitzet gaat de knop voor uit het uitzetten van de monitor licht geven dat is handig omdat ik zonder licht game.ik speel voornamelijk
blizzard games en FIFA en dus geen fps ik kan niet zeggen of dit scherm snel genoeg is ik heb een 5 jaar oude pc daarom heb ik toch voor een 1080 scherm gekozen en voor 180 euro kon ik hem niet laten staan maar ik kan mij voorstellen dat mensen de pixels te groot vinden maar ik vind het zeker niet storend en het ziet er mooi uit hoor maar het gat tussen 1080 en meer resolutie is mij nog te duur voor een 27 inch

Heb jij ook een LG 27MP37VQ-B Zwart?