Razer DeathStalker Review
Mijn Logitech Ultra X wilde ik graag op kantoor gebruiken, dus was voor thuis een vervanging nodig. In de avonduren was een beetje verlichting wel handig en dit bord was redelijk plat. Maar...
Pluspunten
Verlichting Redelijk vlak
Minpunten
Toetsen blokkeren bij aanslag Stug vergeleken met Logitech Ultra X
Eindoordeel
Nu ik hem een aantal maanden in gebruik heb, kan ik hem niet aanraden. Kies een mechanisch of scissor-switch. Deze toetsen zijn erg stug, de shift en return blijven ook hangen wanneer je deze niet niet in het midden toetst.
Ik ga hem vervangen...
Ik ga hem vervangen...
Beoordeel deze review:
Reacties (6)
Volgens mij heb je een defect exemplaar. Ik heb de DeathStalker een paar maanden gehad en nooit problemen gehad met de shift en return toetsen, en ik weet zeker dat ik niet altijd in het midden de toetsen indruk.
Stug is natuurlijk "a matter of opinion". Ik kan me iig herinneren dat ik 'm lekker fijn vond typen.
Stug is natuurlijk "a matter of opinion". Ik kan me iig herinneren dat ik 'm lekker fijn vond typen.
Goed punt! Ik heb maar 1 exemplaar gebruikt. Het niet kunnen toetsen komt maar een paar keer voor op een avond, zodat je niet direct 'deze is defect' denkt.
Mocht iemand dit toetsenbord overwegen, ga dan natuurlijk nooit op maar 1 review af. Neem in je beslissing ook goed mee van welk type key je af komt. Ik ben als 10+ jaar Ultra X gebruiker een lichte korte toets gewend en ik had in mijn straatje moeten blijven...
Ik ben wel heel benieuwd wat je na de Deathstalker hebt gebruikt Wildfire, tips?
Mocht iemand dit toetsenbord overwegen, ga dan natuurlijk nooit op maar 1 review af. Neem in je beslissing ook goed mee van welk type key je af komt. Ik ben als 10+ jaar Ultra X gebruiker een lichte korte toets gewend en ik had in mijn straatje moeten blijven...
Ik ben wel heel benieuwd wat je na de Deathstalker hebt gebruikt Wildfire, tips?
Ik weet niet meer wat ik daarna heb gekocht. Ik zit nu op een Logitech G910 (Orion Spark), maar heb geen idee of ik nog een ander toetsenbord heb gehad voordat ik de G910 kocht. 
(ja, de G910 typt weer heel anders dan de DeathStalker ja, is ook niet verwonderlijk, dit is een mechanisch toetsenbord)
(ja, de G910 typt weer heel anders dan de DeathStalker ja, is ook niet verwonderlijk, dit is een mechanisch toetsenbord)
[Reactie gewijzigd door Wildfire op 25 juli 2024 11:33]
Die Ultra X was gewoon ongelofelijk super. Heb hier nog eentje liggen (heeft al afgezien).
Ik gebruik momenteel een Logitech K740 (pricewatch: Logitech Illuminated Keyboard (Qwerty) Typt ongeveer als zo'n Ultra X maar heeft dus verlichte toetsen en een polssteun. Aanrader.
Ik gebruik momenteel een Logitech K740 (pricewatch: Logitech Illuminated Keyboard (Qwerty) Typt ongeveer als zo'n Ultra X maar heeft dus verlichte toetsen en een polssteun. Aanrader.
Als aanvulling. Ik zeg wel stoer dat ik hem ga vervangen, maar waarmee? Ik zit te denken aan een Logitech Illuminated of ik ga een stapje hoger naar een mechanisch toetsenbord. Hoe kan ik zo'n grote groep gelukkige typers negeren?
Gelukkig is er heel veel info over soorten keys, dus ik denk dat ik even flink research ga doen voordat ik een aankoop doe.
Gelukkig is er heel veel info over soorten keys, dus ik denk dat ik even flink research ga doen voordat ik een aankoop doe.
Heb onlangs van m'n K740 (scissor switch) naar een K70 RGB MX Brown gegaan.. Nou, zoals je wellicht in m'n VA kunt zien staat hij alweer te kopen. Kan er maar niet aan wennen. Typt super lekker maar maakt voor mij gewoon teveel lawaai. #tip
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
:strip_icc():strip_exif()/u/456468/crop5edd29beb9024_cropped.jpeg?f=community)
:strip_exif()/u/10069/neutron1.gif?f=community)
:strip_icc():strip_exif()/u/213293/crop5ccc38fc9b330_cropped.jpeg?f=community)