Huawei P8max 64GB Grijs Review

hahmann 5 februari 2016, laatste update op 12 februari 2016, 283 views

Huawei P8max 64GB Grijs

Update toch terug gestuurd

Pluspunten

• Groot scherm
  • mooie materialen
  • 64gb
  • prijs

Minpunten

• Groot is een voordeel en nadeel
  • langzamer als de rest
  • geen custom roms
  • slechte software
  • bouwkwaliteit toch slechter dan eerste indruk

De p8max toch niet te groot
Na de Z Ultra weer op zoek naar een grote telefoon, eigenlijk was Huawei de enige die er op het moment een in het assortiment heeft. Na even getwijfeld te hebben hem toch besteld. Over de skin die over Android heen zit is even wennen maar na vijf minuten wist ik alles al te vinden. De telefoon voelt goed en hoogwaardig aan de gebruikte materialen zijn mooi en goed afgewerkt. Het is niet de snelste telefoon van dit moment maar waar het bij deze telefoon omgaat is het scherm maar langzaam is hij zeker niet. Het scherm is gewoon mooi en voor mij perfect qua formaat, zelf gebruik ik er een handset/headset bij van Sony SBH52. Ook zit er een smartcover bij die erg mooi is en gewoon goed past en tevens dient als standaard. Er staat dat hij met een nano-sim werkt deze zou ik er NIET bij bestellen want die slot gebruik je beter voor een SD-kaartje en in het andere slot past gewoon een micro-simkaart.
Dus wat mij betreft een super telefoon en bevalt de skin niet dan kan je ook altijd de Google Now Launcher downloaden, dan lijkt hij meer op Android.

update

de software kent toch veel problemen whatsapp contacten op eens verdwenen wekker die niet af gaat beltoon soms wel soms niet bluetooth headset niet stabiel
en het ergste vond ik de huawei skin

Heb jij ook een Huawei P8max 64GB Grijs?

Deze week heb ik de P8max DAV701L (ook met NL handleiding) in Portugal gekocht voor 515 euro.
Ik heb nog een vraag alles werkt goed alleen als ik de slimme cover gebruik heb ik geen meldings tonen meer voor sms,mail en Whatsapp.
Het ledje knippert wel en de bel toon van de telefoon , Skype, Whatsapp doen het ook.
Zodra ik slimme cover uitschakel werken de meldings tonen normaal als het scherm uit staat..
Weet iemand hoe ik dit in kan stellen zodat ook de meldings tonen werken in slimme cover??
Verder vooralsnog dik tevreden.