Motorola Flip Shell Moto X Play - Black Review

Aeque 3 februari 2016, 184 views

Motorola Flip Shell Moto X Play - Black

Hoesje vervangt de meegeleverde backcover van de Moto X Play, daardoor wordt de telefoon niet veel dikker en heeft een magneetje waardoor de cover ook goed gesloten blijft.

Pluspunten

• Flip shell vervangt de standaard backcover
  • Magneetje voor goede sluiting
  • Glijdt niet uit je handen

Minpunten

• Beschermt niet de gehele telefoon
  • Kleine richeltjes in het design waar vuil in blijft zitten
  • Officieel dus hoge prijs

De flip shell voor de Motorola Moto X Play is een fijne cover die perfect past, dat is ook niet raar voor een officiŽle cover natuurlijk. De pluspunten zijn dat hij de standaard backcover vervangt en dit zorgt ervoor dat de telefoon in zijn geheel niet veel dikker wordt. Daarnaast beschikt de cover over een magneet waardoor hij goed gesloten blijft (en soms lastig te openen maar dat is de nieuwigheid gok ik).
Voor de mensen die ook een pasje bij de hand willen hebben zoals een OV-chipkaart is er een inkeping waar een aantal pasjes in passen.

Er zijn echter ook wat minpunten, de cover beschermt namelijk niet de gehele omlijsting van de telefoon, dit kan op den duur misschien zorgen voor wat beschadigingen aan de telefoon. En het design zorgt voor kleine richeltjes, hier blijft vuil wel gemakkelijk in zitten. Ik moet er wel bij zeggen dat ik nog niet weet of dit makkelijk is schoon te maken.

De afwerking van de cover is meer dan prima maar het materiaal waarvan hij gemaakt is naar mijn eigen mening niet heel fijn.

Maar alles te samen is dit een prima cover voor de Motorola Moto X Play.

Heb jij ook een Motorola Flip Shell Moto X Play - Black?