Specificaties 55" Ultra HD LCD TV met 1 tuner - Bekijk alle specificaties

Philips 55PUK6400 Zwart Review

Pubbert 1 februari 2016, laatste update op 1 februari 2016, 662 views

Philips 55PUK6400 Zwart

Erg goede TV met 4K en 55" voor een lage prijs. Finetuning is wel nodig om de beste beeldkwaliteit te hebben. Ingebouwde speakers matig. 5Ghz Wifi is wel prettig. Ook heeft deze TV dunnen randen zodat hij niet teveel in beeld hangt in je woonkamer.

Pluspunten

• Prijs kwaliteit verhouding
  • Contrast
  • 5Ghz Wifi
  • Beeldkwaliteit (na configuratie)
  • 4K

Minpunten

• Speakers
  • "Out of the box" beeldkwaliteit niet goed, configuratie benodigd per ingang

Deze TV erg goedkoop kunnen kopen onlangs, ik had van software problemen gehoord maar de TV meteen geupdate toen ik hem kreeg (laatste firmware van januari) dus geen problemen tegen gekomen. Het is wel i.v.m mijn oude TV erg lastig om het mooiste beeld per TV ingang (en type uitzending) in te stellen, maar als je dat uiteindelijk hebt gedaan is geeft hij erg mooi beeld, goede contrast ook (ik kwam van Plasma af namelijk) 5Ghz Wifi is ook prettig. De ingebouwde Android gebruik ik niet heel veel i.v.m een losse mediaplayer. De TV speakers zijn ook niet super, maar ik gebruik zelf ook een surround set erbij. Dus daar ondervind ik geen nadeel van.

Heb jij ook een Philips 55PUK6400 Zwart?

Hallo,

Je geeft het volgende aan:
"Out of the box" beeldkwaliteit niet goed, configuratie benodigd per ingang

Welke aanpassingen heb je precies gedaan? Ik kamp een beetje met hetzelfde probleem!

Groeten,

Scott.
Trial and error, ik heb voor mn Intel NUC, Sony PS4, en KPN HM2260 ontvanger telkens andere instellingen, kleur, scherpte, beweging etc. Zet een film aan, of zender op, en ga testen met je instellingen zou ik zeggen!