Asus A7N8X-X Review

PoisonouZ 18 april 2005, 331 views

Asus A7N8X-X

Pluspunten

• Goedkoop
  • Stabiel

Minpunten

• Geen dual channel geheugen
  • Geen SATA

Layout Score: 3
Heb dit moederboard gekocht toen ik een nieuwe computer ging bouwen. Had niet zoveel wensen, wou gewoon een nieuwe snellere computer en had de XP 2600+ op het oog. Deze was toen één van de snellere processors, die niet al te duur was.

Had eerst op het oog de deluxe versie, echter omdat die niet te krijgen was bij de winkels in de buurt heb ik ervoor gekozen om dus dit moederbord te nemen.

Mijn mening over het moederbord is vrij positief, ok het heeft geen SATA of dual channel geheugen, maar omdat ik een niet te veel eisende gebruiker ben, en ik amper spellen speel is dit bord goed genoeg. Daarnaast was het een mooi moederbord, omdat die geluid, lan, genoeg USB poorten, Fireware, on board heeft. Dat scheelde me weer geld, zodat ik ook nog een mooi kastje erbij kon halen :)

Maargoed, in het kort vind ik het een geschikt moederbord voor een simpele computer, waarbij de gebruiker niet al te veel wensen, heeft en niet wil gamen, maar gewoon normaal computer gebruik.

Heb jij ook een Asus A7N8X-X?