Specificaties 10,1" (2560x1600), Android 5.1, WiFi - Bekijk alle specificaties

Lenovo Yoga Tab 3 Pro 10 Zwart Review

bladerash 31 januari 2016, 428 views

Lenovo Yoga Tab 3 Pro 10 Zwart

De tablet werkt vloeiend, geen haperingen ervaren tot nu toe. Ook de click stand is erg handig en de beamer is zeker van toegevoegde waarde. De atom x5 SOC voelt vlot aan. Minpunt, is dat de wifi verbinding uitvalt als de tablet na lange tijd uit slaapstand komt..

Pluspunten

• Click stand
  • Beamer
  • Goede kwaliteit
  • Vlotte atom x5 soc

Minpunten

• Wifi valt uit bij langdurig slaapstand
  • Maakt niet automatisch verbinding bij opstarten

Zoals beschreven, zoekt de tablet niet automatisch verbinding op met mijn router als hij wordt opgestart of na een aantal uurtjes uit slaapstand komt. Dit moet elke keer weer handmatig gedaan worden. Hier erger ik me een beetje aan en hoop dat het met een update opgelost kan worden. Ook tijdens het updaten net na aanschaf, elke keer als de tablet reboot voor een update, moest ik handmatig de tablet verbinding laten maken. Ik hoef nog net niet de wachtwoord voor m'n router in te vullen. ''Wifi behouden bij slaapstand'' heeft niet zoveel nut. Beetje jammer dit. Hiervoor hoop ik dat er nog een update voor komt.
Maar als het eenmaal in gebruik is, heb ik er nog geen problemen mee gehad.
De x5 soc is lekker vlot.

Heb jij ook een Lenovo Yoga Tab 3 Pro 10 Zwart?

Mijn Yoga 3 tab pro heeft altijd direct verbinding met de wifi router.
Heb je alle Android updates geinstalleerd? De eerste dagen kreeg ik een stuk of 8 updates. Het is wel gek dat ik dat "geavanceerde wifi instellingen" scherm helemaal niet kan vinden op mijn exemplaar.