Inno3D GeForce GTX 970 OC 4GB Review

realmc 28 januari 2016, 273 views

Inno3D GeForce GTX 970 OC 4GB

net wat goedkoper dan broertjes daarintegen slechtere koeling.

Pluspunten

• prijs
  • zuinig
  • snel
  • 3D mark

Minpunten

• uiterlijk
  • koeling

Drivers en compatibiliteit Score: 5
Een minder bekende kaart.
hij ziet er niet helemaal geweldig uit als je voor uiterlijk wil gaan raad ik je een evga/windforce aan, het heeft geen ledjes aan de zijkant.
Het is een overclock kaart maar stock tikt hij al snel de 80 graden aan in een medium ventilated case wat mij erg tegenviel.
Onder hevige spellen kan hij nog flink wat lawaai produceren maar het is nog acceptabel.
bij veel gtx series kaarten krijg je bijvoorbeeld een spel, hierbij niet hier krijg je 3D mark wat ik persoonlijk erg jammer vind omdat ik dat zo goed als nooit gebruik dus verwacht erg geen spel bij.

overall goede kaart die beetje tegenvalt qua koeling maar de prijs die net wat lager is dan zijn broertjes compenseert daarin.

Heb jij ook een Inno3D GeForce GTX 970 OC 4GB?