Asus R1E-3P057E Review

CrapheadNewbie 22 juni 2009, 161 views

Asus R1E-3P057E

Pluspunten

• tablet pc
  • goed formaat 13.3inch

Minpunten

• wordt erg warm
  • al meerdere keren kapotte HDD
  • slechte service aan de telefoon bij asus
  • bugs bij switchen tussen stroom opties

Dit is absoluut een miskoop geweest.
In eerste instantie kreeg ik een DOA oke kan weet ik maar de volgende laptop kon na een week al terug vanwege een kapotte hardeschijf. nu na 8 maanden wederom een kapotte hardeschijf.

Verder zitten er nog al wat bugs in onder andere bij het switchen tussen netstroom en batterij. Ok produceerd de laptop zoveel warmte dat het na een half uur niet prettig meer is om hem op schoot te hebben of om uberhaubt met de touchpad te werken.

daarnaast heb ik nu heel slechte ervaringen met de service desk van asus heel klant onvriendelijk en er wordt niet naar je geluisterd ik moest de laptop opnieuw installeren van de mevrouw aan de telefoon (hallooowww het is een business laptop die bijna 1500 euro kost dacht je dat ik een huis tuin en keuken gebruiker was) en zelfs toen ik haar vertelde dat ik dat al geprobeerd had zei ze ja toch zou je het moeten proberen anders doen wij dat en kost het je 80 euro pfffffff

ik heb de laptop gekocht omdat het een tablet is en omdat hij een lekkere tussenmaat heeft maar bij nader inzien had ik toch liever wat anders gehad. het is ansich een goede laptop mooi formaat en de jusite functies er kleven alleen te veel nadelen aan om het als een goede laptop te beschouwen.

Heb jij ook een Asus R1E-3P057E?