Microsoft Arc Touch Mouse Surface Edition - Reviews

Specificaties Bluetooth muis en 1.000dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Microsoft Arc Touch Mouse Surface Edition Review

So!eX 28 januari 2016, 871 views

Microsoft Arc Touch Mouse Surface Edition

Een aanrader voor Surface tabletten. Neemt niet je enige USB slot in beslag en werkt direct. Super mobiel en degelijk "touch".

Pluspunten

• Super mobiel, past in je broekzak
  • Werkt meteen op je Surface tablet
  • Knoppen voelen degelijk
  • Voelt kwalitatief goed aan
  • Neemt geen usb poort in beslag

Minpunten

• Makkelijk kwijt te raken

Deze muis heb ik gekocht vanaf de Microsoft store toen ik mijn Surface Pro 2 kocht een aantal jaren geleden. Daar heb ik geen spijt van en gebruik hem dan ook elke keer als ik voor mijn werk bezig ben. Hij is enorm handig, maakt direct contact met de Surface Pro 2. Hij klikt super handig plat of in de "arc" houding en ligt boven verwachting goed in de hand. Hij glijdt soepel over houten tafels en/of plastic tafels. De knoppen voelen zeer degelijk aan met een fijne klik en de battarij heb ik nog nooit hoeven opladen of vervangen (ook nog niet naar gekeken).

Daarnaast is het natuurlijk super dat het geen usb slot in beslag neemt, erg belangrijk voor de Surface tablets.

Hij is net zo handig als de Surface tabletten zelf zijn. Past zo in je broekzak. Je moet er on-the-go wel even op letten dat je hem niet kwijt raakt ;)

Heb jij ook een Microsoft Arc Touch Mouse Surface Edition?

Hoi, je schrijft dat hij geen USB port in beslag neem bij de surface, is dat een surface only ding of geld dat voor elke windows (10) laptop, weet jij dat?
Hij gaat via bluetooth, dus draadloos. Als je laptop bluetooth heeft, wat de moderne laptops zeker hebben, kan je hem zo syncen en gebruiken.
Ja dacht ik al, thx ! Ik vroeg me alleen af of het ook via BT ging?
Ik neem aan dat je met BT Bluetooth bedoelt. De muis zelf komt niet met een usb stickje die als ontvanger dient. Het is een platte muis die je in de “arc” houding kan klikken zodat het een bol vorming krijgt. Als hij deze houding heeft gaat hij automatisch op zoek naar een Bluetooth connectie. De Surface Pro 2 waar ik hem mee in combinatie gebruik heeft een ontvanger ingebouwd. Dankzij die ontvanger en deze muis blijft de enige usb poort dus vrij voor andere dingen.
Nou, mooi. Bedankt