Specificaties Bluetooth muis en 1.000dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Microsoft Arc Touch Mouse Surface Edition Review

So!eX 28 januari 2016, 657 views

Microsoft Arc Touch Mouse Surface Edition

Een aanrader voor Surface tabletten. Neemt niet je enige USB slot in beslag en werkt direct. Super mobiel en degelijk "touch".

Pluspunten

• Super mobiel, past in je broekzak
  • Werkt meteen op je Surface tablet
  • Knoppen voelen degelijk
  • Voelt kwalitatief goed aan
  • Neemt geen usb poort in beslag

Minpunten

• Makkelijk kwijt te raken

Deze muis heb ik gekocht vanaf de Microsoft store toen ik mijn Surface Pro 2 kocht een aantal jaren geleden. Daar heb ik geen spijt van en gebruik hem dan ook elke keer als ik voor mijn werk bezig ben. Hij is enorm handig, maakt direct contact met de Surface Pro 2. Hij klikt super handig plat of in de "arc" houding en ligt boven verwachting goed in de hand. Hij glijdt soepel over houten tafels en/of plastic tafels. De knoppen voelen zeer degelijk aan met een fijne klik en de battarij heb ik nog nooit hoeven opladen of vervangen (ook nog niet naar gekeken).

Daarnaast is het natuurlijk super dat het geen usb slot in beslag neemt, erg belangrijk voor de Surface tablets.

Hij is net zo handig als de Surface tabletten zelf zijn. Past zo in je broekzak. Je moet er on-the-go wel even op letten dat je hem niet kwijt raakt ;)

Heb jij ook een Microsoft Arc Touch Mouse Surface Edition?