Specificaties Soundbar met subwoofer - Bekijk alle specificaties

Philips HTL3140B Zwart Review

bokkie72 26 januari 2016, 233 views

Philips HTL3140B Zwart

Geluidskwaliteit van dit apparaat valt sterk tegen.

Pluspunten

• Bedienbaarheid
  • Connectiviteit

Minpunten

• Geluidskwaliteit
  • Synchronizatie met het beeld

Geluidskwaliteit Score: 1
Mijn verwachtingen, gezien de prijs waren niet bijzonder hoog. Maar na precies een dag kon ik het niet meer aanhoren en heb ik het apparaat geretourneerd. Hoge en bas tonen waren prima. Middenbereik was erg, erg slecht.

Synchronizatie van het geluid met het beeld was niet goed te krijgen, misschien lag dat aan de TV, al zou je denken dat een philips TV naadloos zou moeten werken met een philips soundbar.

De positieve aspecten: Bluetooth verbinding werkte prima. Apparaat is eenvoudig te bedienen.

Heb jij ook een Philips HTL3140B Zwart?