Dirt Showdown, PC Review

justguy 24 januari 2016, 176 views

Dirt Showdown, PC

Top Game van de beste makers van racegames

Pluspunten

• snel
  • fijne arcade besturing
  • vette multiplayer of splitscreen

Minpunten

• singleplayer is te kort
  • weinig events

Stabiliteit Score: 3
Replaywaarde Score: 4
Besturing Score: 5
Geluid Score: 5
Beeld Score: 4
Gameplay Score: 5
toen ik de zag wist ik het meteen dit is hem

Als je de intro begint zie meteen wat Dirt Showdown je te wachten staat een hoop chaos van een hoogstaatje met veel crashes met speciale event dat je in vorige delen niet echt zag zoals gynastic.

Verder zijn er nog een nieuwe onderdelen toegevoegd aan de game zoals derby, en deathmatch die viel bij mij goed in de smaak met name het onderdeel 8-ball was echt een onderdeel dat je gespeeld moet hebben.

op grafisch gebied was het helemaal een top game in heb geen reden gezien op te klagen want het was top.

en tot slot wil ik het nog over de multiplayer hebben der zit een goed doosje online en offline te je beschikking onderdelen zoals race-off en gynastic.

Heb jij ook een Dirt Showdown, PC?

Reviews door de redactie