Corsair CX750M - Reviews

Specificaties 750W (80 Plus Bronze) • semi-modulair - Bekijk alle specificaties

Corsair CX750M Review

SoepThe1 24 januari 2016, 289 views

Corsair CX750M

Pluspunten

• Prima kwaliteit
  • Stil
  • Energiezuinig

Minpunten

• Net ietsje te duur

Prestaties en stabiliteit Score: 5
Aansluitingen Score: 5
Uitrusting Score: 5
Koelvermogen Score: 5
Prima voeding, ik gebruik hem nu een jaar en heb er geen probleem mee gehad. Ook mooi energiezuinig en stil. Verder was hij redelijk makkelijk aan te sluiten met de bijgeleverde kabels. Ik heb er eigenlijk niks op aan te merken, dit is gewoon een perfecte voeding voor een computer die genoeg heeft aan 750 watt. Echt aan te raden!

Heb jij ook een Corsair CX750M?