Nefit ModuLine Easy Review

ThuisgebruikerNewbie 23 januari 2016, 308 views

Nefit ModuLine Easy

Wat een geweldig apparaat,

Pluspunten

• App is Top
  • Openhaard functie
  • Zeer uitgebreid klokprog
  • Service melding
  • altijd tel nummer van installateur in de App en direct hem kunnen mailen of bellen van uit de App, is echt goed over nagedacht

Minpunten

• Geen service op afstand mogelijk wegens te oude ketel
  • geen windows platform

Kwaliteit Score: 5
ik heb een oudere Ecomline Hr cv ketel, en zelfs daarop kan ik o.a het gasverbruik globaal uitlezen.
de warmwater boiler uit zetten met vakantie's

regeling werkt zeer prettig incombinatie met vloerverwarming,ik weet dat het altijd wat doorschiet in temperatuur, maar met de app kun je dit mooi bijhouden, en je klokproggramma hierop trapgewijs op aanpassen, Was een Tip van Nefit, en de Easy Specialist die ik heb gebeld.

Heb jij ook een Nefit ModuLine Easy?