Specificaties 50" Ultra HD LCD TV met 1 tuner - Bekijk alle specificaties

Philips 50PUK6400 Zwart Review

Dragnelus 23 januari 2016, laatste update op 23 januari 2016, 1.818 views

Philips 50PUK6400 Zwart

Prima product, na veel instellingen testen uiteindelijk de perfecte instellingen gevonden voor mij ogen. Bij de installatie gelijk de nieuwste firmware erop gezet, netflix en youtube in 4k! Ik blijf Moving art afspelen! Voor gamen via de pc lees verder!

Pluspunten

• Gamen via moonlight
  • Beeld
  • apps

Minpunten

• Via pc verbinden (traag, lagg)

Ik speel alles via de tv af! Ik heb het geprobeerd met de pc via de hdmi kabel, maar dat laggde te veel (imo) waarschijnlijk moet ik een hdmi2.0 gebruiken maar dat komt wel met de toekomst als 4k hedendaags is geworden.

Voor nu staat de pc boven, speel ik alles af (series. movies) via VLC en zoek ik het eerst op via es file explorer. Pakt alles! DTS, subs, mkv, x264.

EN VOOR GAMEN! Installeer ik moonlight op de tv, connect mijn playstation 4 controller op de tv en game zonder lagg en perfect beeld kwaliteit ( alles gaat via de ethernet) ziet er precies hetzelfde uit als op men full hd tv. En moonlight kan ook in 4k streamen maar dat moet ik nog testen. Denk niet dat mijn gtx 970 dat uberhaupt aan kan om 4k te gamen met ultra settings.. High miss wel.

Geluid vind ik geen minpunt waard, iedereen met een 4k tv hoort een surround set te hebben.

Heb jij ook een Philips 50PUK6400 Zwart?

Kan je jouw instellingen qua beeld met mij delen? Alvast bedankt.
Hallo,

Ik heb de TV niet meer. Nadat ik de btw actie van mediamarkt zag heb ik de TV geretourneerd en gekozen voor de Sony x8005c. Ik ben benieuwd wordt deze week of volgende week geleverd.
ah, oke. Ik heb 'm juist nog net in de BTW-actie gekocht. Wel lekker prijsje dan. Vanwaar je omruil?
Ms is minder op de Sony tv. Ps4 controller kan draadloos. Reviews op amazone UK zagen er goed uit. En op de Sony website. Medewerker van mediamarkt adviseerde de Sony tv volgens hem is de Sony sneller en zuiverder en natuurlijke kleuren.

Zelf kon ik geen mening vormen in de winkel.
En dan voor 60 euro meer vind ik het het wel waard om te testen.

[Reactie gewijzigd door Dragnelus op 28 januari 2016 14:13]

Vreemd genoeg melden andere review sites een veel lagere input lag (30ms)
Ook schijnt over de gehele breedte (5500/6500 etc) een update op android TV te hebben geleid tot een lagere input lag.