Bekijk alle uitvoeringen

Motorola Moto X Play 16GB Zwart Review

PedoBeerGeneral 23 januari 2016, laatste update op 2 februari 2016, 241 views

Motorola Moto X Play 16GB Zwart

van een 15 jarige: ik vind het een super telefoon voor mijn geld, de telefoon is hartstikke snel en het scherm en camera zijn in mijn ogen prachtig( nog niet veel meer gebruikt dan voor snap chat) ook een batterij die lang mee gaat is top!

Pluspunten

• snel
  • ligt goed in de hand
  • super accu
  • prachtig scherm

Minpunten

• voor intensieve gamers/benchmarkers is de cpu waarschijnlijk wat te "langzaam"

Ik heb deze mobiel nu een dag in gebruik en het is echt een heerlijk toestel,
als 15 jarige zijn mijn voornaamste gebruikers dingen: Whatsapp,Snapchat en Youtube/muziek kijken/luisteren.

Als eerste het scherm, het is in een woord prachtig voor 100% het beste LCD scherm nu op de markt (23-01-2016)
daarna de accu poooh wat kan je daar nou over zeggen, het is gewoon goed!
ik heb mijn mobiel eerst tot ongeveer 35% laten opladen voordat ik hem voor het eerst opstartte en alles installeerde,update etc en daarna natuurlijk in gebruik nam kreeg ik pas 4 5 uur later een melding dat de accu minder dan 15% vol was wat ik heel knap vind aangezien ik mijn mobiel die avond bijna de hele tijd heb gebruikt.
Om terug te komen op de eerste keer opstarten, god wat is dat makkelijk geworden zeg (komt ook door de bijna stock android denk ik), je logt in op je Google account, kan dan apps synchroniseren, paar updates en je bent klaar om te gaan.

De telefoon is lang maar niet te breed waardoor ik hem met een hand goed kan bedienen en door de ronding aan de achterkant is het ook een stuk fijner vast pakken dan zo'n vierkante telefoon.

Snapchatten, Whatsappen en muziek luisteren tegelijk was geen probleem voor mij, de mobiel was super snel en de selfie camera is echt goed.

Bent u opzoek naar een nieuwe mobiel, dit is de beste keus in mijn ogen voor prijs kwaliteit, mooi scherm,super snel en een goede accu die echt lang mee gaat!

hopelijk heb je iets aan mijn review gehad, feedback word gewaardeerd :)

update 2-2-2016 de telefoon heb ik nu bijna 2 weken in gebruik en ben nog steeds meer dan tevreden, spellen kan de telefoon makkelijk aan met goede framerate.
de accu is beter dan ik verwachte, ik haal mijn mobiel rond 07:30 van de lader af en heb wanneer ik ga slapen (rond 00:00) meestal nog 10% batterij over!!
dat is dus dik 16 uur met een accu lading en een Screen On Time van 6-10 uur (ligt er aan of ik veel gespeeld heb/ youtube heb gekeken)

Heb jij ook een Motorola Moto X Play 16GB Zwart?