Canon DCC-1000 Zwart Review

afstellen 19 juni 2009, laatste update op 19 juni 2009, 341 views

Canon DCC-1000 Zwart

Pluspunten

• Hij ziet er mooi en strak uit.
  • Je kunt hem aan je broekriem hangen.
  • Mooi compact.

Minpunten

• Er is geen ruimte voor een extra geheugenkaart of extra accu.

Kwaliteit Score: 5
Gisteren mijn Canon DCC-1000 camerahoes gekregen voor mijn Canon PowerShot Sx200 IS.
Hij ziet er mooi en strak uit. Aan de voorkant zit een metalen strip met daarin gedrukt PowerShot. En aan de achterkant zit in het leer Canon geperst. Tevens zit aan de achterkant een stukje leer opgenaaid waardoor jij hem door je broekriem kunt halen, zodat je hem aan je heup kunt dragen. Het leer is niet stug, maar zeker niet te zacht. De kleur is zwart tussen mat en glans in. Er is geen ruimte voor een extra geheugenkaart of accu, maar daardoor is de hoes wel mooi compact. Op de verpakking vd hoes stond dan ook (alleen) het type SX200 IS, wat suggereerd dat deze hoes speciaal voor deze camera op maat gemaakt is. Hij sluit niet af met een drukknoop, maar met een magneet. Ik heb het idee dat hij er goed in blijft zitten en er zeker niet zo maar uitvalt. Al met al een must have icm dit type camera.
Ik heb hem gekocht via https://store.canon-europe.com { KlikHierVoorDirecteLinkNaarArtikel } (deze winkel stond nog niet in de Tweakers lijst en heb ik net aangemeld)

Heb jij ook een Canon DCC-1000 Zwart?