Specificaties Bluetooth muis en 1.000dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Logitech MX Anywhere 2 Zwart Review

KoningSlakkie 25 januari 2016, laatste update op 3 februari 2016, 325 views

Logitech MX Anywhere 2 Zwart

Ik zocht een kleine travel muis die werkt op bluetooth omdat ik niet wil werken met een dongle. Je kan het pairen met 3 apparaten en snel switchen tussen deze drie. Het heeft horizontale scrolling programmeerbare knoppen (via logitech programma). Batterijduur van ongeveer 1 tot 2 maanden. Prijzige aanrader!

Pluspunten

• 3 apparaten programmeerbaar in het geheugen
  • Snel switchen van apparaat
  • Batterijduur en snel met micro-USB oplaadbare interne accu.
  • Polygonen look aan de zijkant
  • Zuinig en snelle bluetooth 4.0
  • Horizontaal scroll wheel (wanneer standaard ingesteld)
  • 5 knoppen programmeerbaar

Minpunten

• Werkt niet met PS4
  • De bruine rand ziet niet altijd even mooi uit.
  • Relatief duur

Voor mijn XPS 13 zocht ik een mooie bluetooth muis omdat ik niet met een USB-dongel wil werken. Ik kwam al snel op deze muis via de pricewatch.

Het is een kleine travel muis die solide aanvoelt en voor het relatief kleine formaat goed in de hand ligt. Het is een mooie muis, alleen weet ik niet goed wat ik van de bruine rand moet vinden. Het polygonen-stijl aan de duim-rest ziet er prachtig uit en voelt ook lekker aan.

Batterij gaat bij mij ruim een maandje mee en is op te laden via micro-USB. Het switchen van apparaten gaat super snel. Helaas ben ik achtergekomen dat deze muis niet werkt op de PS4.

Er zit een scroll-wheel op die te schakelen is tussen vliegwiel stand en trapsgewijze stand. Ik moest wel wennen omdat dit normaal een scroll knop is die ik gebruikte om tabladen te openen en te sluiten. Nu gebruik ik de 3e knop onder de scrollwheel. Het scrollwheel zelf is ook een soort pookje waarmee je horizontaal zou kunnen scrollen bij de standaard instellingen. Verder zit er een terug en volgende knop op. Al deze 5 knoppen kan je programmeren via een programma van logitech waar je tevens de batterij level kan zien. De 5 knoppen zijn de terug en volgende knop, scrollwheel links en rechts. En onder het scrollwheel zit een knop die standaard werkt als middelste muisklik.

Het werkt op veel gladde oppervlakten waar vorige muizen moeite mee hadden. Het is ook een zeer precieze muis Dit viel mij pas op wanneer ik met een andere muis ging werken. Het is wel een dure muis dus deze wil je niet zomaar kwijtraken.

Prijzige Aanrader!

Heb jij ook een Logitech MX Anywhere 2 Zwart?