×

Help Tweakers weer winnen!

Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 12.000dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Logitech G502 Proteus Core Tunable Gaming Mouse Review

Kylsboy 17 januari 2016, 336 views

Logitech G502 Proteus Core Tunable Gaming Mouse

De Logitech G502 Proteus Core Gaming Mouse Ik gebruik de muis nu all 4 weken en hij bevalt me goed! Alles is lekker soepel en de software is prima Het is aleen jammer dat het G Lampje en de dpi aleen maar blauw zijn

Pluspunten

• 12.000dpi
  • 11 knoppen
  • Sleeve
  • zit goed in de hand
  • software goed overzichtelijk
  • heeft scrollknop dat oneindig door kan skrollen
  • Kan de G laten knipperen

Minpunten

• kan de lampjes niet veranderen

De Logitech G502 Proteus Core Gaming Mouse

Zeker een mooie muis! gebruik hem nu all ongeveer 5 weken en het werkt alemaal gewoon prima, de scroll knop werkt goed de software prima het is aleen een beetje jammer dat je de lampjes niet kan aanpassen maar ja koop dan de Spectrum versie voor een paar tientjes meer ;) voor mij zijn de lampjes niet echt nodig het gaat er bij mij om hoe die in me hand zit en hie de knoppen werken goed de gewichjes die er bij zitten zijn ook zeker handig zeker bij fps games de shift knop is ook instelbaar maar ik gebruik hem niet echt en je kan de dpi instellen hoe jij het wil je kan ook instellen op waar je de muis hebt op een muismat of gewoon op een bureau

Aanrader Mvg Robin https://ic.tweakimg.net/images/member/original/1AkOWPTGvwKRWaY.jpeghttps://ic.tweakimg.net/images/member/original/1AkOWP1zC4pTK1J.jpeghttps://ic.tweakimg.net/images/member/original/1AkOWPmigXRuGn3.jpeg

Heb jij ook een Logitech G502 Proteus Core Tunable Gaming Mouse?