Specificaties Bedraad Qwerty - Bekijk alle specificaties

Trust Multimedia Keyboard Review

pipster 17 juni 2009, laatste update op 17 juni 2009, 598 views

Trust Multimedia Keyboard

Pluspunten

• Goedkoop

Minpunten

• Slechte toetsaanslag

Ik zal het kort houden, zoveel valt er niet te vertellen over een keyboard.
Het is echt onmogelijk om fatsoenlijk te tiepen op dit keyboard. De toetsen zijn zwaar, log, stroperig en stroef.
De toetsaanslag voelt erg vervelend, er is geen goede feedback. Omdat het allemaal zo stroef gaat is het onmogelijk om een beetje vlot te tiepen.

Erg teleurgesteld ben ik niet, want dit kan je natuurlijk verwachten voor deze prijs. Toch is het weggegooid geld: deze gaat de prullenbak in.

Edit:
Er wordt geen software bijgeleverd. De multimedia toetsen en de overige extra toetsen: back/forward/reload/zoeken/calculator/etc.. werkten wel allemaal automatisch in Windowes XP. Ik gebruik ze echter zelf niet.

Er wordt overigens ook een klein verloopstekkertje meegeleverd zodat je het keyboard ook op een ps/2 poort kan aansluiten.

Conclusie blijft echter: niet kopen, want tiepen is toch het belangrijkst van een keyboard lijkt me. En dat is hiermee echt niet te doen.

Heb jij ook een Trust Multimedia Keyboard?

Dit is niet echt een review. Je hebt gelijk dat je er niet al te veel woorden aan vuil maakt.
Ik heb alleen maar slechte ervaringen met Trust voor een paar euri meer had je een degelijk logitech bordje kunnen krijgen. Maar dat is natuurlijk achteraf. Bij mij werken trust producten de eerste paar dagen vlekkeloos, maar daarna vertonen de producten al snel gebreken.
Toegegeven: geen geweldige review.
Toch heb ik denk ik de belangrijkste functie van het keyboard behandeld: de toetsen.

Eigenlijk wil ik mensen die een goedkoop toetsenbord willen aanschaffen vooral even waarschuwen deze niet te kopen.
Dank je wel voor je review. Ik zal iig nooit een trust toetsenbord kopen als ik dit zo lees.

Het zou wel leuk zijn als je je review nog een beetje kon uitbreiden. Kun je misschien ook iets zeggen over de bijgeleverde software voor de multimedia toetsen op dat ding?
Tja, je krijgt waarvoor je betaalt.
Typt ie ook slecht onder linux? Of alleen onder windows xp, dan zou het een driver issue kunnen zijn :+
Hoelang heb je het toetsenbord dan gebruikt? Vaak is een nieuw toetsenbord ook een kwestie van wennen. Dat heb ik net zo goed bij sommige Logitech-toetsenborden.

Mijn ervaring met Trust is ook niet altijd even goed, maar ik vind wel dat je het een eerlijek kans moet geven ;)
Misschien een raar idee, maar heb je de toetsaanslag niet eerst in een winkel uitgeprobeerd? Zeker zo'n trust tiepplank zal toch wel ergens te krijgen zijn....