Samsung UE48J6200 Zwart Review

NiblerBE 16 januari 2016, 1.336 views

Samsung UE48J6200 Zwart

Ik heb gezocht naar een tv met de minste "judder" en "bluring" daar scoort deze tv zeer goed op. Dit is vooral te danken aan het 120hz scherm dat voor vloeiende bewegingen zorgt. Ook de zwartwaardes en het contrast is zeer goed. Best bang for buck onder de 600 euro.

Pluspunten

• 120hz
  • Beeldkwaliteit
  • Zwartwaardes

Minpunten

• Geen 3D
  • Tragere Smart Hub

Inbrandgevoeligheid Score: 5
Na lang zoeken naar een geschikte tv ben ik bij de UE48j6200AW van Samsung uitgekomen. Omdat het een 6 serie tv is zit hij bij het hoger midden segment en mag hij zeker tellen. Ik was op zoek naar een tv met de beste beeldkwaliteit voor het geld (<550euro), daar draait het immers om bij een Tv.

Deze tv beschikt niet over een heel snelle processor waardoor het Smart TV gedeelte niet heel vloeiend loopt. Smart tv is tegenwoordig toch geen meerwaarde meer omdat je met een Chrome cast al snel een gewone tv omtovert in een "snelle" smart tv.

3D heeft deze tv ook niet, maar dat is zeker geen minpunt.

Ik heb vooral gezocht naar een tv met de minste "judder" en "bluring" en daar scoort deze tv zeer goed op. Dit is vooral te danken aan het 120hz scherm dat voor vloeiende bewegingen zorgt. Ook de zwartwaardes en het contrast is zeer goed, deze zijn ook eenvoudig aan te passen met het uitgebreide instellingen menu.

Deze tv is "best bang for buck" als je onder de 600 euro zoekt.

Heb jij ook een Samsung UE48J6200 Zwart?