Specificaties 200GB HDD (SATA-150) - Bekijk alle specificaties

Maxtor DiamondMax 10 200GB , 200GB Review

sjobiscity 18 april 2005, 239 views

Maxtor DiamondMax 10 200GB , 200GB

Pluspunten

• gewoon goed, snel, en stabiel, voor een goede prijs

Minpunten

• geluidsproductie had minder gekund

Hij doet het prima, maakt wel wat geluid als hij bezig is. Dus als je hem stil wilt hebben zal je er een silencer bij moeten kopen.
Verder geen gezeur mee gehad.
Meer valt er toch niet over een schijf te melden lijkt me.
Ik heb hem nu sinds maart, en hij heeft me nog 0,0 problemen gegeven. Denk erover om eerdaags nog 1 te kopen, voor raid.

Verder geen gezeur mee gehad.
Meer valt er toch niet over een schijf te melden lijkt me.

• A8N de luxe
  • AMD 939 athlon 64 3000+
  • 2 reepjes 512 mb van infineon
  • passief gekoelde 6600 gt van gigabite
  • Windows XP

Heb jij ook een Maxtor DiamondMax 10 200GB , 200GB?

Reviews door de redactie