Specificaties 17,3" (1920x1080), 1,256TB (ssd+hdd) - Bekijk alle specificaties

Asus G752VY-GC067T-BE Review

Dexto 15 januari 2016, laatste update op 15 januari 2016, 1.804 views

Asus G752VY-GC067T-BE

Een waardige opvolger in de ROG series.

Pluspunten

• Snel & krachtig
  • Stevig & duurzaam
  • Uiterlijk
  • Alle games 60+FPS
  • Blijft koel bij langdurig gamen

Minpunten

• Ventilators zijn luider dan de vorige modellen

Van zodra je hem uit de doos neemt is hij adembenemend!
Ze zijn de juiste kant op gegaan i.v.m. het design t.o.v. de vorige modellen.

Dat geldt niet alleen over het uiterlijk, hij is uiteraard razend snel in alles wat je hem laat doen.

Games zoals Far Cry 4 & The Witcher 3 speelt hij vlot in ultra settings (60+FPS & G-Sync enabled).

De ventilators zijn niet te luid op hoog toeren, maar het is wel degelijk luider dan de vorige modellen.
De onderdelen koel houden doet hij wel prima, zoals we van ASUS ROG kunnen verwachten.

Ik had twijfels over het geluidssysteem, mijn vorige laptop (G750JX) had matig/slecht geluidskwaliteit.
Dat is nu fel verbeterd dankzij ASUS Sonic Studio 2 software.

Hij is uiteraard bedoelt als een desktop-replacement dus verwacht niet urenlang zonder een adapter rond te zwerven.
Deze hoort 24/7 aan netstroom te hangen.

Ook wil ik nog kwijt dat de software, Geforce experience & ASUS Game first 3 niet samen werken, dus 1 van de 2 verwijderen zodat Geforce experience niet eindeloos blijft laden.

Must Buy als je het ervoor over hebt.

Heb jij ook een Asus G752VY-GC067T-BE?

Bedankt voor deze korte review
Ter verduidelijking:
Bijna elke webshop vertoont de verkeerde afbeeldingen bij deze nieuwe G752.

Het zit dus zo:
De modellen G752VL en G752VT bezitten dus een zwarte kleur aan de achterkant. (ventilators uitgang)
Het model G752VY heeft als kleur oranje meegekregen. Zoals je wel kan zien op de eerste afbeelding.
Ik merk ook net op dat de omlijsting rond het scherm zwart is in vergelijking met de modellen VL & VT.
Deze hebben de kleur grijs/zilver in de plaats.
Thnx Tweakers voor deze leuke gadget dankzij deze review !!

[Reactie gewijzigd door Dexto op 25 januari 2016 13:12]

Wat is de prijs toen je het kocht?
Nu is er geen prijs beschikbaar
Net een rondje DOOM 2016 geknald.
Alles op Ultra gezet, behaal tussen de 60 en 75 FPS
CPU blijft tussen de 65 - 80
GPU blijft rond de 70 hangen

Werkt dus goed op deze laptop :)
Mooi, vandaag ook net dit model besteld om Doom te spelen.
Tof! Laat wat achter zodra je het draaiende hebt en je mening van alle rest :p