EVGA GeForce GTX 980 Ti 6GB Hybrid Gaming Review

Merkane 14 januari 2016, laatste update op 14 januari 2016, 772 views

EVGA GeForce GTX 980 Ti 6GB Hybrid Gaming

Prima videokaart! Heb deze kaart nu 2-3 maanden in mijn nieuwe build zitten en presteert naar verwachting! Kaart is overclocked naar 1450 mhz en word onder max load 50 graden. De eerste +- 50 uur hoor je bubbeltjes van de koeling, hierna is die lekker stil!

Pluspunten

• Redelijk goeie OC mogelijkheden
  • Max 50 graden onder load
  • stil

Minpunten

• 8 + 6 pins connector

Drivers en compatibiliteit Score: 4

Heb jij ook een EVGA GeForce GTX 980 Ti 6GB Hybrid Gaming?

Misschien leuk om wat dieper op je review in te gaan de volgende keer!

Ben wel benieuwd naar enkele benchmarks (fps en temperatuur bij diverse games), installatiegemak, bijgeleverde hard- en software, etc.

Dat je overall tevreden bent wordt hier wel duidelijk, maar voor andere Tweakers is het net te weinig informatie om dit een bruikbare review te vinden.

Vandaar even deze feedback! :)
Snap ik! Ben op dit moment op werk dus zal geen update kunnen doen! Ik heb nog wat benchmarks test liggen en wat foto's ervan die zal ik vanavond erbij zetten!
Vraagje, heb je toevallig ook gezoem van de pomp bij idle? Ik heb dat namelijk wel. Heb hem terug gestuurd en een nieuwer exemplaar terug gekregen, zelfde probleem.
Ik heb daar geen last van naar mijn weten :D Ik heb bijna altijd een headset op. Ik heb een Corsair 780T case die opzich best al vrij luid is (casefans). Het kan ook dat ik het hierdoor niet hoor. Ik kan dit weekend wel even mn case openen om te kijken of ik het zoom geluid ook heb.
hmm.. ja, ik heb verder alles stil, maar ook als ik alle fans aan heb staan dan hoor ik het. Is net alsof er een transformator aan het brommen is. (dat is het waarschijnlijk ook)
Een deel van het geluid wordt dan wel door mijn kast versterkt, maar de kaart zelf zoemt heel erg, voor de rest is hij erg stil. En hij overklokt verdomd goed. Dus ik wil hem niet zomaar kwijt.
Ik hoor sowieso wel even het water in het begin als ik hem net opstart maar dit is na een paar seconden voorbij. Ik zal het dit weekend ff voor je nagaan en laat het je weten! Ik heb hem +- 120 mhz overclock en memory + 350 volgensmij. Niet heel veel maar hij is stable en kan alles makkelijk op ultra spelen :P
het gezoem hoor ik boven het water uit, dus dan denk ik dat het bij jou niet bromt. Borrelen heb ik bijna geen last van.
Heb jij toevallig geaarde stopcontacten?
Mijn overklok bij deze is +130 en +525. Maar het gaat meer om de echte snelheid, want zonder overklok zat hij al heel hoog (1380mhz). Hij haalt nu (zonder gekke dingen of voltagetrucs) 1520-1540mhz afhankelijk van de powerlimit. En hij meet 8074mhz op het geheugen. Dat is behoorlijk.
Nee dan zal het wel niet :P Ik weet dat niet uit mn hoofd... volgensmij niet. Bij mij pakt hij hem rond de 1500 mhz onder load en geheugen pakt die zelfs op 8100!
Heb je nog kunnen luisteren ? Als het lukt, graag even luisteren of je de pomp hoort zoemen/brommen. Heel erg bedankt.
Nee ben in keulen voor gamescom op dit moment. Vandaar dat ik ook zei in het weekend :)
even verder via PB :)
Hoi mannen, zitten heel er te twijfel welke kaart ik wil kopen. De kaart die jullie hebben of ga ik toch voor de EVGA GTX 1070. Zou graag jullie mening willen horen.

BVD, Martijn