Kingston HyperX Savage SSD 240GB Review

jornvandereng 12 januari 2016, 173 views

Kingston HyperX Savage SSD 240GB

Pluspunten

• Installatiegemak
  • Upgrade

Minpunten

• Bijlevering gereedschap zou handig zijn

Na vijf jaar trouwe dienst van mijn Macbook had ik hem opgegeven. Blazen bij het openen van een Word document, een paar minuten wachten bij het openen van een programma, mijn Macbook was niet meer. Althans dat dacht ik. Aangezien ik als arme student geen geld had om een nieuwe laptop te kopen stelde mijn vriend voor om er een nieuwe SSD in te zetten. Dankzij een wedstrijd van Tweakers won hij de SSD en heeft hij de SSD er in gezet.

Aldus de inleiding van mijn vriendin :). Ik kan iedereen het vervangen je oude harddisk aanraden! Het is by far de makkelijkste & goedkoopste manier om je macbook nieuw leven in te blazen!

Floor: "De eerste keer dat ik mijn Macbook gebruikte wist ik niet wat mij overkwam." Hij is weer als nieuw. Niet meer wachten of blazen, hij werkt als een zonnetje. Als ik had geweten dat het zo makkelijk was geweest en relatief zo goedkoop had ik veel eerder een nieuwe SSD in mijn Macbook geplaatst. Hij kan nu zeker de komende jaren mee!

Heb jij ook een Kingston HyperX Savage SSD 240GB?

Reviews door de redactie