Specificaties 23,6" @ 1920x1080 (PLS, 4ms) - Bekijk alle specificaties

Samsung S24E650PL Zwart Review

Roald99Newbie 11 januari 2016, 744 views

Samsung S24E650PL Zwart

Goede standaard, goed mat beeld en snelle eye-saver mode. Heeft audio pastrough en een usbhub in de voet.

Pluspunten

• Aansluitmogelijkheden
  • verstelbare steun (ook VESA aansluiting)
  • Makkelijke eye-savermodus
  • Mooie kleurweergave

Minpunten

• locatie input usb hub (achterzijde)

Ik gebruik deze monitor nu al drie maanden. Heb deze besteld via Alternate, waar ik tevens ook tevreden over was. Heb deze uitgekozen vanwege zijn matte scherm, pls (soortgelijk aan ips aan kwaliteit), goede mix van inputs en verstelbare voet (heeft ook VESA 100/100 aansluiting). Dit laatste is belangrijk vanwege mijn lengte i.c.m. ergonomie, de inputs zijn HDMI VGA displayport en audio-in, heeft ook een audio out. Ik heb de audio-in niet gebruikt maar met hdmi lijkt de output geen noise toe te voegen. Heb dit product getest met mijn desktop computer en ps3 via hdmi en laptop via vga, bij beide werkt deze monitor perfect. Dit wordt verkocht als business monitor en dat valt te zien aan zijn volledig matte afwerking, zowel scherm als behuizing. Die van mij heeft ook een usb-hub in de voet, dit lijkt niet in alle versies van deze monitor te zitten, ik gebruik hem echter niet aangezien de input hiervoor aan de achterkant van de voet zit, dit terwijl ik wel bij de output aan de zijkant zou kunnen. Ik zou deze monitor zeker aanraden als je een monitor zoekt voor de lange termijn. Wat verder ook nog een groot pluspunt is die ik niet verwachtte is de eye-saver modus deze zet je aan of uit door tweemaal op de knop naast de menuknop te drukken, wat toch best wel handig is voor s'avonds laat of s'ochtends vroeg. Bijgevoegd is ook een plaatje die de backlightbleed laat zien, persoonlijk heb ik hier nooit last van.

Heb jij ook een Samsung S24E650PL Zwart?