Specificaties 2-bay NAS behuizing - Bekijk alle specificaties

Synology DiskStation DS216play Review

wdenormeNewbie 11 januari 2016, laatste update op 11 januari 2016, 2.013 views

Synology DiskStation DS216play

Eerste NAS en echt een aanrader!

Pluspunten

• Design
  • Gebruiksvriendelijkheid
  • Snel
  • X256 transcoding

Minpunten

• Geluid (hangt van de HDD af)

Kwaliteit voeding Score: 4
Dit is mijn eerste NAS en ik ben zeer aangenaam verrast. Wat onderzoek gedaan welke NAS het beste bij mij past en van sommige dingen was ik op de hoogte, maar de gebruiksvriendelijkheid en simplicity van het OS is gewoon zo makkelijk en handig. Zeer blij met deze aankoop! Enkel de HDD (WD RED 3TB) die ik heb genomen kunnen wel wat geluid maken (zoals een oudere desktop) maar dat kan je zelf kiezen.

Heb jij ook een Synology DiskStation DS216play?