Xiaomi Redmi Note 3 3GB RAM / 32GB ROM Zilver Review

DarthK 8 januari 2016, laatste update op 3 februari 2016, 4.896 views

Xiaomi Redmi Note 3 3GB RAM / 32GB ROM Zilver

Verrassend hoge kwaliteit telefoon voor een lage prijs. De camera is mooi en neemt hoge kwaliteit foto's. Voelt hoog kwalitatief aan. Zijn er nog vragen stel ze gerust.

Pluspunten

• Prachtig scherm
  • Specificaties zijn voor deze prijs geweldig
  • Prijs (best bang for buck!)
  • 32 GB opslag
  • Goede camera
  • Handige vingerafdrukscanner

Minpunten

• MIUI Operation system
  • Geheugen niet uitbreidbaar
  • Geen SD-kaart slot

Hier zijn een paar foto's die ik met de Xiaomi Redmi Note 3 heb gemaakt:

Hier heb ik een paar afbeeldingen van de telefoon zelf:

Verder heb ik een AnTuTu Benchmark v6.0.1 gedaan:

Heb jij ook een Xiaomi Redmi Note 3 3GB RAM / 32GB ROM Zilver?

MIUI als minpunt? Wat is dit voor zwarte magie?
Ja sorry, misschien in een toekomstige update naar android 6.x :)!
Geen functionele klachten over de MIUI alleen persoonlijk wil ik gewoon de nieuwste android.
Wat mis je in de huidige MIUI release wat in Android 6 wel aanwezig is? Over veiligheid hoef je je geen zorgen te maken, in de wekelijkse updates zitten gewoon fixes verwerkt (al is dat meestal niet nodig omdat de verbeteringen die Xiaomi in Android doorvoert vaak voldoende zijn, stagefright is bijvoorbeeld nooit een issue geweest op m'n Mi3).
Het is wel mieren ******* maar af en toe de Chinese elementen en tekst. Hopelijk fixen ze dat, verder Is het inderdaad prima :)
Weet niet welke provider je hebt maar de Redmi note 3 heeft gewoon ondersteuning voor 4g
Oh serieus sorry mijn fout, bij frequenties Had ik namelijk dat er geen 4G was
Als hij het wel ondersteunt, zou je dan je scorekaart boven niet wijzigen?
Of ondersteunt hij het toch niet?
Aangepast thanks :). Het werkt gewoon met mijn provider
maar wat is de prijs?
173.585599 euro inclusief verzendkosten :)
Waar heb je hem gekocht? Ik kan de 3gb versie niet vinden voor die prijs!

[Reactie gewijzigd door jdenbrok op 20 januari 2016 09:52]

Hey jdenbrok, ik weet niet of ik het zo mag posten maar http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_268450.html?vip=77989

Er zijn ook kortingscodes te vinden en ik had toen Redmi3 gebruikt, maar met google kom je er ook wel. Overigens ik heb ook nog tegoed gekregen van hun, voor het schrijven van reviews en videos:
You have 632 points which equal $12.64 in store credit. Check out how to use them and get more points. Dus eigenlijk nog goedkoper, hier is mijn review op hun site. http://www.gearbest.com/c...268450/review.html?page=7

[Reactie gewijzigd door DarthK op 20 januari 2016 12:56]

Ik heb hem ook besteld en hoop hem binnen nu en een week te mogen ontvangen.
Maar klopt het dat die geen geheugenslot heeft? Kun je de 2e microsim plaats niet als geheugen slot gebruiken?
Klopt er is geen plaats vor een SD-kaart, maar ik denk 32 GB is meestal wel genoeg :)?
Jullie hebben het hier dus niet over de Xiaomi Redmi note pro, octa core. Is begin januari uitgekomen maar nog nergens te koop.
sorry, ik bedoel snap dragon.
Klopt :P en je bent vergeven ;)
Erg jammer dat er geen SD kaart lezer in zit.
Voor de prijs en specs vind ik het niet heel erg jammer. Daarnaast heb je echt meer dan 32 GB nodig?
Nou ik gebruik mijn telefoon ook om muziek te luisteren tijdens het sporten. Dan is een SD kaartje wel erg handig. Ik zag wel dat de PRO versie wel SD kaarten ondersteund, dus die ga ik bestellen.
Agreed, als je zovele muziek luistert dan begrijp ik het. Ik luister max 20 nummers per maand ofzo en word ze daarna zat. Maar ken jullie muziek liefhebbers dus geef je dan groot gelijk.

Maar is echt een top telefoon voor een mooi prijs en voelt ook premium aan in plaats van een goedkoop chinees dingetje
In de mijne kunnen 2 SD kaartjes.
Vond het in eerste instantie ook erg jammer. Had namelijk in mijn Sony Xperia Z2 16GB en 64GB kaartje... Maar dit schoont wel lekker op moet ik zeggen.
Telefoon bevalt prima!
Yeah :) ook de camera nu op van vakantie in combinatie met batterij duur is super :)
Al een NL rom gevonden voor deze phone?