Specificaties 55" Ultra HD LCD TV met 1 tuner - Bekijk alle specificaties

Philips 55PUK6400 Zwart Review

427 SOHC 8 januari 2016, 889 views

Philips 55PUK6400 Zwart

Tijdelijjk deze tv bij mij thuis staan, besloten om eens mijn bevindingen te plaatsen.

Pluspunten

• Prijs veel tv voor weinig geld
  • 5ghz wifi
  • android werkt na update vrij vlot
  • smart gedeelte werkt goed
  • cl module werkt goed

Minpunten

• Dirty screen
  • afstandsbediening reageert soms traag
  • 50 hz paneel
  • dikke behuizing

Inbrandgevoeligheid Score: 5
Voor veel mensen zal dit een leuke tv voor weinig geld zijn. Qua werking gaat het allemaal vrij vlot cl module en netflix ultra werkt naar behoren.
Echter had mijn exemplaar iets teveel dirty screen effect, echter goed contrast en niet al teveel backlight bleed. Maar je merkt dat het een budget tv is, ideaal voor op een studentenkot😃

Heb jij ook een Philips 55PUK6400 Zwart?