Specificaties 120mm diameter - Bekijk alle specificaties

Cooler Master Seidon 120V Ver.2 Review

CoolarMester 6 januari 2016, laatste update op 6 januari 2016, 621 views

Cooler Master Seidon 120V Ver.2

Makkelijk in te bouwen, leuk om mee te starten als je met een waterkoeling wilt beginnen. Fan is wat rumoerig op hogere toerentallen en na een jaar begon de pomp te ratelen en dit werd van kwaad tot erger. Heb deze later toch weer vervangen voor mijn luchtkoeling,

Pluspunten

• Makkelijk in te bouwen
  • Goede pasta
  • Goede koelprestaties
  • Prijs/Kwaliteit verhouding
  • Strak uiterlijk

Minpunten

• Fan is rumoerig
  • Pompkwaliteit viel mij tegen
  • Erg stugge slangen
  • Schroeflengte viel tegen voor bevestigen van de radiator in de case.
  • Toerengeregelde pomp was mij niet erg duidelijk
  • Blauwe led op de pomp is erg fel

Geluidsproductie (min) Score: 3
Geluidsproductie (max) Score: 2
Koelvermogen Score: 4

Heb jij ook een Cooler Master Seidon 120V Ver.2?

Hallo, wat bedoelt u met "Toerengeregelde pomp was mij niet erg duidelijk" ?
Ik las bij meerdere reviews dat de pomp regelbaar zou zijn... Dat was mij niet helemaal duidelijk... Dat bedoel ik daarmee
haha dat is dezelfde case als waar ik m in deed eerste keer, ik snap alleen niet wat je zegt met felle led en alle andere klachten, t is een goedkope aio dus je moet niet te hogen verwachtingen hebben, maar snap je punt
Klopt @Casperas,

Ik bedoel met de felheid van het ledje dat als de kast naast je staat met een plexiglas zijkant, dat het ledje erg fel schijnt in je ooghoek, wat voor mij niet heel wenselijk was.
Fan snelheid kun je in de bios terugbrengen naar 800 toeren. Als de processor dan warmer wordt gaat de fan vanzelf sneller lopen naar maximaal 2000 toeren, dat is voldoende voor mijn i7 3770k ook al laat ik die een paar uur op volle belasting draaien.

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ LG W7 Samsung Galaxy S9 Dual Sim OnePlus 6 Battlefield 5 Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8