MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G - Reviews

MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G Review

CoolarMester 6 januari 2016, 274 views

MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G

Prima kaart. Na mijn overstap van de MSI Geforce GTX 660 naar deze kaart heb ik een verschil gemerkt in de resolutie. De GTX 970 lijkt mij scherper dan de GTX 660. Paste net in mijn setup gezien deze kaart langer is dan de GTX 660. Twin Frozr systeem +1

Pluspunten

• Stil
  • Mooi design/uiterlijk
  • Led lampje in het MSI logo
  • Hoge FPS
  • Blijft koel
  • Twin Frozr V koelsysteem
  • Aansluitingen van de GTX 660 zijn gelijk aan de GTX 970; overstappen zonder kabels te wisselen.
  • Bijgeleverde kabel voor PCI

Minpunten

• Sticker op de fan, kans op beschadigen na loshalen van de sticker
  • Formaat van de kaart paste net aan in mijn behuizing

Drivers en compatibiliteit Score: 4

Heb jij ook een MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G?

Meer advertenties