Specificaties Tower, 6 interne + 3 externe bays - Bekijk alle specificaties

BitFenix Comrade Zwart Review

kaaas 5 januari 2016, laatste update op 5 januari 2016, 188 views

BitFenix Comrade Zwart

Goede kast met een prijs die niet te verslaan is.

Pluspunten

• prijs kwaliteit
  • filters
  • ziet er goed uit
  • hd trays

Minpunten

• demping hd trays is nihil
  • aanzuig gat in aan de voorkant is te klein

Ik heb deze kast gekocht omdat ie spot goedkoop is en filters heeft.
De kast voldoet daar volledig aan en ik ben er erg blij mee.
Het enige minpunt is dat je 2 120mm ventilatoren aan de voorkant kunt plaatsen, maar het aanzuig gat (zie plaatje) aan de voorkant is vrij klein is met als gevolg dat je de kast met 2 ventilatoren in en 1 uit niet op overdruk krijgt wat ik graag doe zodat er alleen gefilterde lucht in komt.
Ik gebruik de kast voor mijn server die in de kelder staat dus de looks doen er niet toe. Daarom heb ik de slijptol in het frontje gezet en het gat wat groter gemaakt. Dat is nog best netjes geworden en het komt de airflow/temps zeer ten goede.

Zie de andere uitmuntende reviews voor een complete beschrijving.

Heb jij ook een BitFenix Comrade Zwart?