Specificaties 2.1-set met een totaal vermogen van 165 Watt RMS - Bekijk alle specificaties

Logitech Z623 Review

iiMS0Raw 2 januari 2016, laatste update op 3 september 2016, 120 views

Logitech Z623

Het geluid is goed, maar de hoge tonen zijn niet verbazingwekkend, de bass is heerlijk. Bass en volume zijn te regelen via de rechter-speaker. De speakers en subwoofer staan stabiel. Mocht je speakers met lange kabels willen, dan is dit setje niet bestemt voor jou. De kabels zijn verschrikkelijk kort!

Pluspunten

• Goed geluid, geweldige bass
  • THX gecertificeerd?
  • Bass is te regelen via de rechter speaker
  • Speakers en subwoofer staan stabiel (de subwoofer heeft geen pootjes!)
  • Het geluid kan HARD!

Minpunten

• Hoge tonen kunnen beter
  • Zeer korte kabels
  • Geen afstandsbediening
  • Volume knop zorgt voor krakend geluid

Mid- en hoogweergave Score: 3
Basweergave Score: 4
Film/gameweergave Score: 3
Muziekweergave Score: 4
Inmiddels heb ik last van krakend geluid als ik de volume knop gebruik, dit komt door stof en bijna iedereen met dit setje heeft hetzelfde probleem. Ik heb niet veel last van stof en maak alles hier elke week stof vrij. Binnenkort de speakers maar is terug sturen, ik heb geen zin om hem zelf open te maken.

Edit:
Ik heb inmiddels de speakers teruggebracht aangzien ik last had van dat krakende geluid en een linker speaker die vreemd deed. Ik ben nu in het bezit van de Logitech z906, welke veel beter zijn. Ben er tot nu toe erg tevreden mee, vooral vanwege de lange kabels en een afstandsbediening. Als je 150,- euro aan een set speakers wilt uitgeven, spaar dan even door en koop de z906. Die is meer zijn geld waard.

Heb jij ook een Logitech Z623?