Tweakers zegt: 7,5

Sony Xperia Z5 Premium Zwart Review

mafzwaantjeNewbie 1 januari 2016, 614 views

Sony Xperia Z5 Premium Zwart

Mijn ervaring bij dit toestel na week in bezit gewoon bijna perfect de iPhone 6+ na drie dagen verkocht echt niks voor mij je moet het gewoon in het diepen springen en eens voor een Sony z5 serie gaan hij doet wat hij beloofd naar mijn mening

Pluspunten

• Camera
  • Snelheid
  • Looks
  • Vinger scan
  • Perfect scherm resolutie
  • Aps op de sd kaart en tot 200 gb uitbreiding
  • Natuurlijk weer water dicht

Minpunten

• Scherm barsten?

Geweldig ik heb de z de z3 de z3+ gehad
Tussen die drie gaf mijn voorkeur de z3. maar bij de z5 premium zijn alle kinderziektes er uit
Perfecte foto's waar bij gebruik van de camera's niet meer over verhit raakt
Voor mij persoonlijk perfecte grote en de scanner werkt altijd
Ik heb me nog niet 1 keer geŽrgerd
Ik heb nog wel 1 zorg ik hoop dat dit scherm niet meer barst
Zoals de z3 serie en Sony bij alle bij de z3 niet wou helpen
Waarom toch dan weer de z5 premium als de z3+ zoon teleurstelling was dat is omdat ik persoonlijk de software het beste bij mij past en de vormgeving en het belangrijkste met de Sony maak ik de beste foto's ja nu weer mega tevreden en nooit meer een ander merk

Heb jij ook een Sony Xperia Z5 Premium Zwart?